Prázdny
0,00 €
 
-25 %
Reality TV

Reality TV

Dátum vydania: 2011
Reality TV svojím masívnym rozšírením v posledných rokoch bezpochyby vzbudila silné emócie. Diváci na celom svete boli touto žánrovou novinkou spočiatku nadšení, spoločenská diskusia sa však zameriavala predovšetkým na jej negatívny vplyv, na nudu a hodnotové vákuum, ktoré po jej globálnom vpáde do mediálneho prostredia ...
Bežná cena knihy: 6,60 €
Naša cena knihy: 4,95 €
Ušetríte: 25 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 179
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 145x205 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089256631
Rok vydania: 2011
Žáner: Eseje, úvahy, štúdie, kritiky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Robot z plechovky
autor neuvedený
0,00 €
Půjčovna babiček
Barbora Buchalová
6,99 €
The Tian Shan and its Flowers
autor neuvedený
39,22 €
Sladkovodní ryby Evropy
autor neuvedený
18,15 €
The Map Of All Things
Anderson Kevin J.
13,96 €
Hrozálie a podezřelá pomocnice
Isernová Susanna
19,20 €
O knihe
Reality TV svojím masívnym rozšírením v posledných rokoch bezpochyby vzbudila silné emócie. Diváci na celom svete boli touto žánrovou novinkou spočiatku nadšení, spoločenská diskusia sa však zameriavala predovšetkým na jej negatívny vplyv, na nudu a hodnotové vákuum, ktoré po jej globálnom vpáde do mediálneho prostredia ovládli televízny éter. Diváckemu záujmu zodpovedala promptná reakcia zo strany vysielateľov a producentov, ktorí začali vytvárať a vysielať veľké množstvo najrozličnejších -reality- formátov - všetko v snahe vyvolať u recipientov presvedčenie o revolučnej zmene povahy televízneho média, zdôrazňovanej konvergenčnými presahmi do iných, predovšetkým nových médií. Publikácia je rozdelená do siedmich hlavných častí, ktoré sa v logickom slede venujú stanoveným cieľom. Peter Mikuláš