Prázdny
0,00 €
 
-15 %
Nové pravidlá marketingu a PR

Nové pravidlá marketingu a PR

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2010
Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vtupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť. Rozšírené ...
Bežná cena knihy: 18,99 €
Naša cena knihy: 16,14 €
Ušetríte: 15 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 257
Väzba: Pevná S Prebalom
Rozmer: 160x230 mm
Hmotnosť: 511 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081091490
Rok vydania: 2010
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Prvouka pro 2. ročník ZŠ
Havlínová a kolektiv Andrea
4,34 €
Department 19 - Utajená mise
Will Hill
16,40 €
Transport - Omalovánky A4
autor neuvedený
0,00 €
Miro Žbirka: Double Album LP
UNIVERSAL CZECH
38,99 €
Německý ovčák - Jak na to
Kolektív
4,29 €
O knihe
Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vtupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť. Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje: - množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR, - nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube, - návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku, - formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené, - množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.