Prázdny
0,00 €
 
-24 %
Kapitoly zo súčasnej didaktiky

Kapitoly zo súčasnej didaktiky

Dátum vydania: 2005
Publikácia predkladá mimoriadne aktuálnu tému, pretože realizácia transformácie vzdelávania sa nemôže uskutočniť bez zmien teórie vyučovania – didaktiky. Zaoberá sa takými prvkami teórie vyučovania, ktoré sú relatívne nové a pre niektorých pedagógov zatiaľ málo známe. Autori spracovali kvalitný pohľad na inovatívne ...
Bežná cena knihy: 7,90 €
Naša cena knihy: 6,00 €
Ušetríte: 24 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 189
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 145x203 mm
Hmotnosť: 240 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089018895
Rok vydania: 2005
Žáner: Vzdelávanie, vyučovací proces
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Focus on Grammar 3
Fuchs Marjorie
53,77 €
Troll - Zrnka temnoty 11
Matthew A. Clarke
9,84 €
Ilustrovaná encyklopedie moravských hradů, hrádků a tvrzí
Miroslav Plaček
0,00 €
O zvědavém lišákovi
Jan Machač
0,00 €
Čierna a strieborná
Paolo Giordano
11,95 €
Kalorie stop!
autor neuvedený
4,05 €
Život z milosti
Alan Ames
5,00 €
O knihe
Publikácia predkladá mimoriadne aktuálnu tému, pretože realizácia transformácie vzdelávania sa nemôže uskutočniť bez zmien teórie vyučovania – didaktiky. Zaoberá sa takými prvkami teórie vyučovania, ktoré sú relatívne nové a pre niektorých pedagógov zatiaľ málo známe. Autori spracovali kvalitný pohľad na inovatívne prvky vzdelávania. Práca je rozdelená do ôsmich samostatných častí, ktoré pojednávajú o problémoch didaktiky súčasnosti a budúcnosti, o vzťahu hodnôt a vzdelávania, obsahu vzdelávania, cieľových kategóriach, rozvoji tvorivosti v podmienkach výchovno-vzdelávacieho procesu, o klíme školy, diferenciácii vo vyučovaní a o evalvácii v pedagogickej práci učiteľa. Je orientovaná na aktuálne oblasti vyučovania, vzdelávania, ale i výchovy. Spracováva aktuálne a kľúčové otázky súčasnej školy a vyučovania v nej, s využitím najnovšej našej i zahraničnej literatúry. Svojou odbornosťou, originálnosťou a celkovým spracovaním vhodne doplní a obohatí odbornú literatúru zameranú na riešenie problémov všeobecnej didaktiky, ktorá má uplatnenie v každodennej pedagogickej práci učiteľa.