Prázdny
0,00 €
 
-15 %
Marketing - Marketingová psychologie

Marketing - Marketingová psychologie

Autor:
|
Vydavateľstvo:
2. diel - Marketing: Akých 9 znakov spojuje 80 % úspešných značiek a firiem? Akých 9 najčastejších chýb tvorí 89 % neúspechov značiek a firiem? Prečo 90 % produktov a firiem neuspeje? Ako nájdete tu časť firmy, ktorá je o stovky až tisíce percent ziskovejšia ako zbytok firmy? Poznáte počítače značky Mikromiko? Tie vyrábala ...
Bežná cena knihy: 205,90 €
Naša cena knihy: 175,02 €
Ušetríte: 15 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Rozmer: 190x230 mm
Hmotnosť: 482 g
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 8586011220108
Žáner: Audioknihy, software
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Labyrinty duše -amp; Bída psychologie
Ivo Pondělíček
13,02 €
Švýcarsko a Lichtenštejnsko
Jaromír Sopouch; Hana Sopouchová
0,00 €
Škola fotografování Digitální černobílá fotografie
Richard Olsenius; Richard Olsenius
0,00 €
Aničino putování do světa čísel
autor neuvedený
4,71 €
O knihe
2. diel - Marketing: Akých 9 znakov spojuje 80 % úspešných značiek a firiem? Akých 9 najčastejších chýb tvorí 89 % neúspechov značiek a firiem? Prečo 90 % produktov a firiem neuspeje? Ako nájdete tu časť firmy, ktorá je o stovky až tisíce percent ziskovejšia ako zbytok firmy? Poznáte počítače značky Mikromiko? Tie vyrábala Nokia. Chcete vedieť, prečo ich už nevyrába? Ako vybudujete úspešú značku v 5-tich krokoch? 5 spôsobov, ako sa neodlíšite, 12 spôsobov, ako sa odlíšite, a postup v 4 krokoch, ako na to? ... a mnoho ďalších otázok.