Prázdny
0,00 €
 
-17 %
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Dátum vydania: 2011
Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych ...
Bežná cena knihy: 6,90 €
Naša cena knihy: 5,73 €
Ušetríte: 17 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 108
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 9788080783983
Rok vydania: 2011
Žáner: Katalóg
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Německo-český, česko-německý kolibří slovník
Lesnjak a kolektiv Alena
6,05 €
Zvířata - Úžasný svět savců
autor neuvedený
7,47 €
Spectre - DVD
autor neuvedený
14,05 €
Blahoslavený Carlo Acutis
Nicola Gori
11,80 €
The 4-Hour Body
Ferriss Timothy
27,45 €
KuliFerda - Cestovatelská násobilka
kolektiv autorů
11,50 €
O knihe
Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie. Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.