Prázdny
0,00 €
 
-32 %
Človek - masmédiá - realita

Človek - masmédiá - realita

Dátum vydania: 2008
Od čias Immanuela Kanta vo filozofickej tradícii zaznieva myšlienka o subjektívnej transformácii objektívnej reality, spočiatku na úrovni poznávacích schopností človeka, neskôr jazyka. V súčasnosti sa táto transformácia skúma už komplexnejšie a zahrňuje aj prostriedky masovej komunikácie... Z obsahu: Masmédiá ...
Bežná cena knihy: 6,60 €
Naša cena knihy: 4,49 €
Ušetríte: 32 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 163
Väzba: Pevná
Rozmer: 150x210 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089256297
Rok vydania: 2008
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Život za životem
Kate Atkinsonová
18,71 €
Stratená m(ÓDA)/Lost m(ODE)
Zuzana Šidlíková
19,95 €
Niederrhein Nord 752 / 1:50T NKOM
autor neuvedený
10,58 €
Hra osudu
Woodová Barbara
6,78 €
Zářit a nevyhořet
Iva Moravcová
16,44 €
O knihe
Od čias Immanuela Kanta vo filozofickej tradícii zaznieva myšlienka o subjektívnej transformácii objektívnej reality, spočiatku na úrovni poznávacích schopností človeka, neskôr jazyka. V súčasnosti sa táto transformácia skúma už komplexnejšie a zahrňuje aj prostriedky masovej komunikácie... Z obsahu: Masmédiá v epistemologickom rámci vedecko-technologickej civilizácie Predmet komunikácie a hodnoty Epistémy masmediálnej reality Sociokultúrna determinácia obrazu/modelu reality v masmédiách Obrazy človeka v ére spotreby a masovej komunikácie Pojem kultúra verzus masmediálna kultúra Tematizácia filozofickej refelexie masmédií