Prázdny
0,00 €
 
-16 %
Organizovanie - teória a prax organizovania podniku

Organizovanie - teória a prax organizovania podniku

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2013
Cieľom publikácie je podať prehľad o podstate organizovania, organizačnom dizajne a jednotlivých druhoch organizačných štruktúr v podnikoch, ich výhodách a nevýhodách. Práca má zároveň ukázať spôsob organizačného usporiadania hospodárskych organizácií (podnikov), jednotlivé typy organizačných štruktúr ...
Bežná cena knihy: 17,20 €
Naša cena knihy: 14,45 €
Ušetríte: 16 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 320
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 147x208 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089393930
Rok vydania: 2013
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Dokážu to!
Louise L. Hay
19,20 €
Milan Drobný - Pop galerie - CD
Drobný Milan
7,43 €
Ako písať záverečné a kvalifikačné práce
Dušan Katuščák
7,80 €
Frajer
Jiří Ježek; Michaela Zindelová
9,76 €
Vykopávky z Korintu - 3 CD
Merta Vladimír
33,00 €
O knihe
Cieľom publikácie je podať prehľad o podstate organizovania, organizačnom dizajne a jednotlivých druhoch organizačných štruktúr v podnikoch, ich výhodách a nevýhodách. Práca má zároveň ukázať spôsob organizačného usporiadania hospodárskych organizácií (podnikov), jednotlivé typy organizačných štruktúr, vhodnosť ich použitia v konkrétnych podmienkach jednotlivých organizácií, ale aj načrtnúť nové progresívne tendencie v organizovaní v súlade so súčasným a budúcim ekonomickým a spoločenským vývojom vo svete a osobitne na Slovensku. Práca sa skladá z dvoch častí. Prvá časť Organizovanie podnikov sa zaoberá podstatou organizovania a organizačným dizajnom, konfiguráciou a členitosťou organizačnej štruktúry, spôsobmi organizačnej štrukturalizácie, deľbou rozhodovacej právomoci, druhmi útvarov a vzťahov v organizačnej štruktúre, organizačnou štruktúrou riadiaceho aparátu podnikov u nás a v zahraničí, projektovou, maticovou a tímovou štruktúrou. Pozornosť sa venuje organizačnému projektovaniu, organizačným normám, združovaniu podnikov vo forme holdingových, sieťových štruktúr, strategických partnerstiev a aliancií, typom organizačného usporiadania nadnárodných podnikov, organizačným zmenám. Druhá časť publikácie Organizácia práce manažéra sa sústreďuje na využívanie času manažéra a organizovanie pracovných porád. Predovšetkým časový manažment sa považuje za významný faktor práce manažéra a v súvislosti s komunikáciou manažéra prostredníctvom pracovných porád patria k požiadavkám, ktoré má proces organizovania a ostatné činnosti zabezpečiť pri rozhodovaní o organizačnom usporiadaní podniku. V závere publikácie sú načrtnuté trendy rozvoja organizovania v 21. storočí.