Prázdny
0,00 €
 
Manažment kľúčových zákazníkov

Manažment kľúčových zákazníkov

Dátum vydania: 12.01.2012
Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie ...
Naša cena knihy: 2,75 €
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 101
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 176x245 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 97880780784515
Rok vydania: 2012
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Matematika pro 4. roč. ZŠ Svět čísel a tvarů - Sbírka úloh
Divíšek J. a kolektiv
4,41 €
Sedem manželov Evelyn Hugovej
Jenkins Reidová Taylor
16,90 €
Cirkadiánní kód
Satchin Panda
17,95 €
Putování hvězdy
Ježková
20,29 €
Na dno duše
Ben Dolnick
16,39 €
Malinovy pelican
Vojnovič Vladimir Nikolaevič
9,35 €
O knihe
Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie súvisí, aké sú jeho predpoklady, čo uvedené rozhodnutie vyžaduje, čo prináša a na akých úrovniach, akými nástrojmi možno tieto zmeny realizovať, ako aj možnými negatívnymi vplyvmi rozhodnutia na organizáciu. Jej súčasťou je i priestor venovaný hodnote zákazníka, jeho atraktivite, kritériám výberu kľúčových zákazníkov i otázke výkonov, ktoré sú pre kľúčového zákazníka špecificky nastavené.