Prázdny
0,00 €
 
-31 %
2012: Konec světa

2012: Konec světa

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 20.07.2011
Tvoj príjem závisí od schopnosti uzatvoriť biznis! Nech je úspešnosť vašich ďalších predajných rokovaní až 80%! Nech zákazník pri rokovaní cíti neodolateľnú túžbu kúpiť to, čo mu ponúkate! Vyhnite sa situáciám, ktoré vám pri predaji strpčujú život! Táto kniha sa zrodila preto, aby ste sa ľahko a rozumne vyhli problémom ...
Bežná cena knihy: 12,11 €
Naša cena knihy: 8,36 €
Ušetríte: 31 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 132
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 135x205 mm
Hmotnosť: 440 g
Jazyk: česky
EAN: 9788073628925
Rok vydania: 2011
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
100 tajemství lidského štěstí
David Niven
0,00 €
Slovenské príslovia, porekadlá a úslovia
Peter Adolf Záturecký
0,00 €
Smútok v srdci
Spencerová La Vyrle
1,96 €
Lotkine Vianoce so sobom
Holly Webb
9 999,00 €
Ring of Earth #4
autor neuvedený
4,65 €
Bůh ví - 4.vydání
Heller Joseph
9,05 €
Princové nemyjou záchody
Petra Braunová
3,49 €
O knihe
Tvoj príjem závisí od schopnosti uzatvoriť biznis! Nech je úspešnosť vašich ďalších predajných rokovaní až 80%! Nech zákazník pri rokovaní cíti neodolateľnú túžbu kúpiť to, čo mu ponúkate! Vyhnite sa situáciám, ktoré vám pri predaji strpčujú život! Táto kniha sa zrodila preto, aby ste sa ľahko a rozumne vyhli problémom, ktoré likvidujú vaše príjmy: Ako mám nájsť dostatok dobrých zákazníkov? Ako mám zabrániť tomu, aby zákazník nezneužil moje odborné vedomosti a neobjednal si to u konkurencie? Ako mám dosiahnuť dostatočný obrat napriek tomu, že je -veľa lovcov a málo tuleňov-? Ako mám zákazníka presvedčiť ku kúpe hneď pri prvom jednaní? Ako mám rýchlo uzatvoriť obchod, aby som zbytočne nestrácal čas? Ako sa mám naučiť vniknúť do osobnej sféry rôznych typov zákazníkov? Ako rieši námietky pravý špecialista na uzatváranie? Ako mám klásť tie správne otázky pre uzatvorenie? Ako sa máme vyhnúť tomu, aby na konci zákazník nepovedal -Ešte si to premyslím-? Ako mám presvedčiť ľudí, aby sa definitívne rozhodli? Predaj, tak ako ho poznáme z roku 2004, skončil. Už nefunguje tak, ako kedysi. Existuje jedna časť predaja, o ktorej vám ešte nikto nepovedal. Proces, v rámci ktorého dosiahnete, aby zákazník minul u vás svoje peniaze, sa nazýva UZATVÁRANIE. Uzatváranie má 13 krokov. Naučte sa ich a buďte úspešní.