Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Manažment kľúčových zákazníkov

Manažment kľúčových zákazníkov

Dátum vydania: 12.01.2012
Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie ...
Bežná cena knihy: 3,85 €
Naša cena knihy: 2,85 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 101
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 176x245 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788080784515
Rok vydania: 2012
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Hry stvoření a tvoření
autor neuvedený
12,22 €
Lurdské zázraky
Andreas Resch
4,40 €
Základy právnej komunikácie
Eva Abrahámová
8,50 €
Lubomír Poživil - Hudba, slovo, režie, dokumentace práce
Kňourková Jitka
17,60 €
The Six Sacred Stones
Reilly Matthew
9,26 €
Černá kniha církve
Hebeis Michael
13,14 €
Perla Pohronia
Viera Peťková
37,00 €
O knihe
Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie súvisí, aké sú jeho predpoklady, čo uvedené rozhodnutie vyžaduje, čo prináša a na akých úrovniach, akými nástrojmi možno tieto zmeny realizovať, ako aj možnými negatívnymi vplyvmi rozhodnutia na organizáciu. Jej súčasťou je i priestor venovaný hodnote zákazníka, jeho atraktivite, kritériám výberu kľúčových zákazníkov i otázke výkonov, ktoré sú pre kľúčového zákazníka špecificky nastavené.