Prázdny
0,00 €
 
-16 %
Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 12.07.2012
Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne medzinárodnej marketingovej stratégie podnikateľských subjektov v jednotlivých prvkoch ich marketingového programu – medzinárodného ...
Bežná cena knihy: 10,40 €
Naša cena knihy: 8,74 €
Ušetríte: 16 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 163
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 230 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788089393916
Rok vydania: 2012
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Záhady a tajemství staré Prahy
Aleš Česal
0,00 €
Klub Carlton
autor neuvedený
9,96 €
Láska z ulice
Miroslava Varáčková
6,99 €
Život té druhé
Parks Adele
14,05 €
Spravedlnost
Child Lee
21,95 €
O knihe
Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne medzinárodnej marketingovej stratégie podnikateľských subjektov v jednotlivých prvkoch ich marketingového programu – medzinárodného marketingového mixu. Teoretický text je doplnený mnohými praktickými príkladmi ako aj zisteniami originálneho výskumu, ktoré by mali prispieť k ľahšej a rýchlejšej orientácii čitateľa a sprístupniť ho aj menej erudovanému publiku. Publikácia ako vedecká monografia je určená najmä odbornej verejnosti, zástupcom teórie aj praxe, zameraným na oblasť medzinárodného podnikania. Súčasne môže poslúžiť aj ako pomôcka pre odbornú aj laickú verejnosť zaujímajúcu sa o danú problematiku a v neposlednom rade napomôcť podnikateľským subjektom pri hľadaní ciest efektívneho uplatnenia sa na medzinárodných trhoch.