Prázdny
0,00 €
 
-31 %
Multimediácia

Multimediácia

Prozaik a autor viacerých vedeckých, odborných aj popularizujúcich diel z oblasti teórie komunikácie, teórie jazyka a literatúry v publikácii Multimediácia podáva základy teórie textu pre publicistov a má praktický cieľ. Chce začínajúcich i zrelých pracovníkov médií masovej komunikácie, publicistov, redaktorov ...
Bežná cena knihy: 6,61 €
Naša cena knihy: 4,56 €
Ušetríte: 31 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 136
Väzba: Brožovaná Bez Přebalu Matná
Rozmer: 208x150x6 mm
EAN: 9788080611491
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
The Night Women
Sara
10,16 €
Ozzy Osbourne: Patient Number 9 LP
Ozzy Osbourne
34,59 €
Princip barona Prášila
Marco von Münchhausen
18,45 €
Písmena a slabiky pro 1. ročník ZŠ
kolektiv autorů
0,00 €
Mláďatá
Kolektív
0,00 €
O knihe
Prozaik a autor viacerých vedeckých, odborných aj popularizujúcich diel z oblasti teórie komunikácie, teórie jazyka a literatúry v publikácii Multimediácia podáva základy teórie textu pre publicistov a má praktický cieľ. Chce začínajúcich i zrelých pracovníkov médií masovej komunikácie, publicistov, redaktorov, ale aj manažérov, politikov, tvorivých pracovníkov v oblasti propagácie a public relations oboznámiť s najnovšími poznatkami o špecifickej funkcii textu v médiách, o mechanizmoch pôsobenia médií masovej komunikácie na text, informáciu a jej význam. Publikácia podáva súhrn základných poznatkov o špecifickej funkcii textu v médiách z hľadiska psychológie a semiotiky sociálnej komunikácie, textového označovania a etiky textu – jej štúdium si preto vyžaduje základnú prípravu zo štylistiky, rétoriky, logiky a filozofie.