Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Podnikanie a podnikateľské myslenie II.

Podnikanie a podnikateľské myslenie II.

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 08.02.2016
V publikácii venujú autori hlavnú pozornosť podpore strategického myslenia podnikateľov, myslenia na budúcnosť, myslenia s predstihom a myslenia na vytváranie pozícií, ktoré môžu priviesť podniky k úspechu v budúcnosti. Pri spracovaní publikácie využili autori poznatky a skúsenosti z viacročnej pedagogickej i vedeckovýskumnej ...
Bežná cena knihy: 16,10 €
Naša cena knihy: 12,72 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 236
Väzba: Viazaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788074789946
Rok vydania: 2016
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Případ podvrž.oka domov.kočky
Erle Stanley Gardner
0,00 €
Tučniaky z Madagascaru
Eric Darnell
6,19 €
Zrnká múdrosti
Kolektív autorov
4,82 €
O knihe
V publikácii venujú autori hlavnú pozornosť podpore strategického myslenia podnikateľov, myslenia na budúcnosť, myslenia s predstihom a myslenia na vytváranie pozícií, ktoré môžu priviesť podniky k úspechu v budúcnosti. Pri spracovaní publikácie využili autori poznatky a skúsenosti z viacročnej pedagogickej i vedeckovýskumnej činnosti, z vedomostí nadobudnutých prostredníctvom diskusií s podnikateľmi a zástupcami vedy nielen na Slovensku, ale i v zahraničí. Súčasťou publikácie sú otázky zakladania podniku, ale i to, ako môže podnik pokračovať jeho prechodom ďalšími fázami životného cyklu. Autori predovšetkým zdôrazňujú skutočnosť, že už v etape zakladania, ale i postupného rozbiehania podniku sa treba pripravovať na ďalšie etapy jeho životného cyklu. Publikácia je určená nielen študentom, ale najmä začínajúcim podnikateľom, prípadne tým, ktorí o podnikaní zatiaľ iba uvažujú.