Prázdny
0,00 €
 
-15 %
Matematické cítenie

Matematické cítenie

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 23.11.2016
Odhaľte potenciál študentov prostredníctvom kreatívnej matematiky, motivačného prístupu a inovatívneho spôsobu učenia. Mnoho študentov sa matematiky bojí a nenávidí ju. Vychádzajú zo škôl a nechápu jej základné koncepty. Ako pomôcť deťom, aby si uvedomili, že majú nesmierny matematický potenciál? Ako majú učitelia ...
Bežná cena knihy: 17,90 €
Naša cena knihy: 15,22 €
Ušetríte: 15 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 328
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 188x233 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788022208338
Rok vydania: 2016
Žáner: Matematika, Fyzika, Astronómia
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Zoom 1-3 – Pack de 500 autocollants
autor neuvedený
15,93 €
James Bond - Tajomný svet agenta 007
autor neuvedený
0,00 €
Bobek plyšový 20cm
autor neuvedený
0,00 €
Cirkus Bambini ide okolo sveta
autor neuvedený
8,93 €
Pinocchio
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
Odhaľte potenciál študentov prostredníctvom kreatívnej matematiky, motivačného prístupu a inovatívneho spôsobu učenia. Mnoho študentov sa matematiky bojí a nenávidí ju. Vychádzajú zo škôl a nechápu jej základné koncepty. Ako pomôcť deťom, aby si uvedomili, že majú nesmierny matematický potenciál? Ako majú učitelia vyučovať, aby priviedli túto myšlienku k životu? Autorka knižky Jo Boalerová odhaľuje, ako môžu učitelia, rodičia aj ďalší ľudia, ktorých to zaujíma, vďaka metóde otvorenej mysle zmeniť názory a skúsenosti detí s matematikou. Vychádza pri tom z vlastného rozsiahleho výskumu a práce s tisíckami študentov. Knižka Matematické cítenie, obohatená o názorné ukážky, je dôležitou príručkou plnou informácií, techník a rôznych aktivít, vďaka ktorým majú študenti k matematike bližšie a viac si ju užívajú. Ukazuje, ako treba zmeniť celý systém vyučovania matematiky – od vnímania matematických úloh a kontroly práce študentov až po metódy motivácie a hodnotenia používané učiteľmi a rodičmi, aby študenti spoznali radosť z objavovania matematiky.