Prázdny
0,00 €
 
Prvé počty - Pracovný zošit 4-5 rokov

Prvé počty - Pracovný zošit 4-5 rokov

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2015
Hravý pracovný zošit Moje počty je zameraný na rozvoj presného myslenia detí v predškolskom veku, teda 4 až 5 ročné. Zároveň svojim spracovaním deti učí chápať čísla a jednoduché operácie s nimi. Deti si pri práci precvičia čísla a vzťahy, ich počet v skupine a jednoduché úlohy s nimi súvisiace s počtom. Učia sa geometriu ...
Naša cena knihy: 1,04 €
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 24
Väzba: Zošitová Zošitová
Rozmer: 210x297 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089260706
Rok vydania: 2015
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Milada - Bluray
autor neuvedený
23,45 €
Amber - Pokrevenstvo Amberu
Zelazny Roger
13,14 €
Hohe Eifel,Osteifel 838 / 1:50T NKOM
autor neuvedený
10,58 €
The Kill Room
Deaver Jeffery
18,75 €
Skok po hlavě - O životě po traumat
Nicole Huberová
15,40 €
Život nie je náhoda
Béreš
3,00 €
New Challenges 2 Students´ Book
Harris Michael
17,67 €
O knihe
Hravý pracovný zošit Moje počty je zameraný na rozvoj presného myslenia detí v predškolskom veku, teda 4 až 5 ročné. Zároveň svojim spracovaním deti učí chápať čísla a jednoduché operácie s nimi. Deti si pri práci precvičia čísla a vzťahy, ich počet v skupine a jednoduché úlohy s nimi súvisiace s počtom. Učia sa geometriu a meranie, orientovať v priestore, i jednoduché geometrické útvary. Získavajú logické myslenie v jednoduchých úlohách na rozmýšľanie. Cieľom je edukácia detí podľa Štátneho vzdelávacieho programu ISCED 0 predprimárne vzdelávanie, vzdelávacia oblasť matematika a práca s informáciami a získali základné komunikačné a matematické kompetencie, kompetencie učiť sa, riešiť problémy, tvorivo a kriticky myslieť. Tento pracovný zošit napriek svojmu hravému a zábavnému prístupu k učeniu nie je maľovanka, i keď obsahuje veľa priestoru na kreslenie a vyfarbovanie. Je zostavený tak, aby dieťa motivoval, vzbudil jeho záujem o vedomosti prostredníctvom hry, podnecoval ho v pokusoch, a vďaka omylom a úspechom získavalo nevyhnutné základy vedomostí a zručností. Dospelý, rodič či pedagóg je pre dieťa pomoc a oporou pri práci. Vedie dieťa k aktivite a komunikačným situáciám, pri riešení úloh používa riadené rozhovory, ktorých súčasťou je aj kladenie otázok a dávanie pokynov. Dieťa má možnosť sledovať, spoznávať a skúšať. V tomto veku deti získavajú základy na presné myslenie, učia sa chápať čísla a riešiť jednoduché operácie s nimi a rozvíjajú si základy algoritmického myslenia