Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Šlabikár pre 1. ročník základných škôl - 2. časť

Šlabikár pre 1. ročník základných škôl - 2. časť

Dátum vydania: 02.10.2016
Šlabikár pre 1. ročník - 2. časť je určený na nácvikové obdobie čítania v 1. ročníku ZŠ. Jeho upravené vydanie prináša do školských lavíc výbornú a osvedčenú učebnicu, ktorej autorka je sama učiteľkou základnej školy a má neoceniteľné skúsenosti s elementárnym čítaním a písaním. Strany Šlabikára obsahujú ...
Bežná cena knihy: 5,85 €
Naša cena knihy: 4,62 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 96
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 210x297 mm
Hmotnosť: 380 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081204272
Rok vydania: 2016
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Vetřelci - Omnibus - Kniha druhá
Verheiden Mark
45,05 €
Pod zemí - Blu-Ray
autor neuvedený
18,75 €
Mechanika 2
Jiří Bajer
22,50 €
Spiritualita diecézního kněze
Pavel Stuška
25,33 €
Don Quiote de La Mancha
autor neuvedený
8,19 €
Od Maxwella k Shannonovi
Ladislav Šubert
18,33 €
Vakcína
Iva Vranská Rojková
12,50 €
O knihe
Šlabikár pre 1. ročník - 2. časť je určený na nácvikové obdobie čítania v 1. ročníku ZŠ. Jeho upravené vydanie prináša do školských lavíc výbornú a osvedčenú učebnicu, ktorej autorka je sama učiteľkou základnej školy a má neoceniteľné skúsenosti s elementárnym čítaním a písaním. Strany Šlabikára obsahujú nápovedné obrázky, normalizované tvary písma, didakticky premyslené cvičenia a texty a tvary na rozcvičenie jemnej motoriky dieťaťa. V šlabikári nájdete všetky písmená predpísané učebnými osnovami a štandardami MŠ. Dielo je ilustrované akademickou maliarkou Vierou Kardelisovou-Hrúzovou, renomovanou a uznávanou výtvarníčkou v oblasti detskej kresby. Šlabikár je zostavený tak, aby všetci žiaci získavali vedomosti aktívne, tvorivo, bez stresu a mali vyššiu motiváciu učiť sa. Obsahuje viac zážitkových, motivujúcich, autoregulujúcich a kreatívnych metód, čím sa zvyšuje kvalita a efektívnosť práce žiakov aj učiteľov. Koncepcia Šlabikára: -je založená na rozvoji všetkých žiakov podľa ich možností a schopností s cieľom, aby sa každý žiak stal individualitou. - rešpektuje individuálne osobitosti žiakov, rôznorodosť ich záujmov, potrieb, osobné tempo učenia a humanizáciu vyučovacieho procesu. Texty na jednotlivých stranách sú zostavené s rôznou náročnosťou. Učiteľ má k dispozícii viac textov, ktoré mu umožňujú diferencovane pracovať so žiakmi. Nemusí so všetkými žiakmi preberať všetky texty a úlohy.