Prázdny
0,00 €
 
-8 %
Metafora stromu ako model didaktiky dejepisu

Metafora stromu ako model didaktiky dejepisu

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 20.12.2021
Najnovšia didaktika dejepisu od uznávaného autora s dlhoročnou praxou vo výučbe dejepisu na základnej škole a gymnáziu – ako výsledok mnohých autorových seminárov s učiteľmi dejepisu na Slovensku i v Českej republike, aj so študentami na katedre, ktorí spoločne po niekoľkých rokoch sformulovali všetky dôležité predpoklady ...
Bežná cena knihy: 22,80 €
Naša cena knihy: 14,20 €
Ušetríte: 38 %
Zasielame: do 6 dní
Detaily o knihe
Počet strán: 270
Väzba: Viazaná
Rozmer: 148x210 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081403651
Rok vydania: 2021
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Babička
Božena Němcová; Adolf Kašpar
0,00 €
Moriarty the Patriot 9
Takeuchi Ryosuke
14,24 €
Prvá univerzita: Zahrajme sa 4 roky
autor neuvedený
1,99 €
Ella objavuje svet: Na jar
Grimmová Sandra
12,90 €
MEDVEDÍKOVO Hľadaj obrázky v meste
autor neuvedený
3,99 €
Podvojné účetnictví 2023
Skálová a kolektiv Jana
16,44 €
Windows 11 - Praktická příručka
Klatovský Karel
19,74 €
O knihe
Najnovšia didaktika dejepisu od uznávaného autora s dlhoročnou praxou vo výučbe dejepisu na základnej škole a gymnáziu – ako výsledok mnohých autorových seminárov s učiteľmi dejepisu na Slovensku i v Českej republike, aj so študentami na katedre, ktorí spoločne po niekoľkých rokoch sformulovali všetky dôležité predpoklady k výučbe dejepisu. Publikácia je výrazom dlhoročného autorovho hľadania spôsobov, ako efektívne a zrozumiteľne vyučovať didaktiku a metodiku dejepisu. Autor sa totiž domnieva, že stále chýba model jej výučby, model, ktorý by výraznejšie konkretizoval a zjednodušoval teoretický i praktický koncept výučby didaktiky a metodiky dejepisu. Mal by to byť model, ktorý súčasne zdôrazňuje väčšiu spätosť medzi didaktikou a metodikou dejepisu. Dielo teoreticky a prakticky ilustruje cieľové zámery, ako v škole spolupracovať s mladšími žiačkami a žiakmi a postupne z nich utvárať kriticky mysliace celistvé osobnosti, prostredníctvom neobvyklej metafory, ktorá približuje podstatné úlohy vo vizuálne stvárnenom pohybe „hore a dolu“ od koreňov a naspäť ku koreňom metaforického stromu. Stelesňovanie týchto úloh sa tak stáva dôležitým predpokladom výučby (nielen) dejepisu na základných a stredných školách.