Prázdny
0,00 €
 
-19 %
Choďte, urobte prievan v mediálnom smogu!

Choďte, urobte prievan v mediálnom smogu!

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2019
Salezián Jozef Luscoň sa vo svojej novej knihe zameral na to podstatné okolo médií a ich vplyvu na nás. Rozvíja v nej témy: Čo sú médiá. Čo spôsobujú v človekovi. Ako menia spoločnosť a kultúru. A potom príde to najdôležitejšie: Čo s nimi robiť. Vyústi to do mediálneho projektu pre rodinu, triedu či školu. Médiá teda predstavuje ...
Bežná cena knihy: 4,50 €
Naša cena knihy: 3,65 €
Ušetríte: 19 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 100
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080744380
Rok vydania: 2019
Žáner: Náboženstvo, cirkev
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Keep calm - draw - Trees and ornaments
autor neuvedený
9,50 €
Shocking Electricity
Arnold Nick
4,65 €
AT THE DRIVE-IN  IN.TER A.LI.A
Bertelsmann Music Gr
29,49 €
Bytové domy na Slovensku
Andrea Bacová a kolektív
22,90 €
Krby v interiéru a v zahradě
Vlk Václav
13,60 €
O knihe
Salezián Jozef Luscoň sa vo svojej novej knihe zameral na to podstatné okolo médií a ich vplyvu na nás. Rozvíja v nej témy: Čo sú médiá. Čo spôsobujú v človekovi. Ako menia spoločnosť a kultúru. A potom príde to najdôležitejšie: Čo s nimi robiť. Vyústi to do mediálneho projektu pre rodinu, triedu či školu. Médiá teda predstavuje v kontexte komunikácie a výchovy: Máme problém, s ktorým si nevieme poradiť! O čo ide? O médiá a mladých ľudí. Médiá mladých hypnotizujú, fascinujú a tak objímajú, že ich niekedy až zahrdúsia! Totiž uzavrú ich do seba, takže mladí nemajú na nič iné čas. Nepočujú, odvrknú, neposlúchajú a iba ďobkajú do klávesnice a hodiny hádžu virtuálne tehličky do nejakej virtuálnej jamky. A keď skončia, pokračujú v inej ohlupujúcej aktivite. A nielen oni. I tých starších to už chytilo! A mediálne harašenie sa len začína! Ak nepríde nejaká svetová kataklizma, médií a ich vplyvu sa nezbavíme! Takže čím skôr ich osedláme, tým lepšie. Zatiaľ však rodičia, pedagógovia a iní zodpovední stoja pred týmto fenoménom a často nevedia ako ďalej. Na druhej strane vidíme aj dobrá, ktoré médiá prinášajú, takže sme v dileme: Máme problém alebo príležitosť? Berme to pozitívne: Príležitosť!