Prázdny
0,00 €
 
-15 %
No filter

No filter

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2021
V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografi í, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu pozostávajúcu z umelcov a fotografov. Stačili dva roky a Instagram zaujal ...
Bežná cena knihy: 6,99 €
Naša cena knihy: 5,94 €
Ušetríte: 15 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 352
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 145x205 mm
Hmotnosť: 450 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080902377
Rok vydania: 2021
Žáner: Marketing, manažment
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Půjčovna mužů
Höschlová Hana
13,69 €
Lola Bunny plyšová
autor neuvedený
0,00 €
Prvé Vianoce
S. Piper
3,00 €
Příběhy úspěchů
Kiyosaki Robert T.
10,34 €
Neviditelná dívka
Mariel Hemingway
8,96 €
Manažment pacienta so syndrómom diabetickej nohy
Boris Krahulec a kol.
28,60 €
O knihe
V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografi í, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu pozostávajúcu z umelcov a fotografov. Stačili dva roky a Instagram zaujal Marka Zuckerberga natoľko, že sa ho rozhodol kúpiť za neuveriteľnú miliardu dolárov. O osem rokov neskôr Instagram pokoril hranicu miliardy užívateľov za mesiac a dnes má viac než 200 miliónov používateľov, ktorý si prostredníctvom tejto aplikácie zarábajú na živobytie. Instagram odštartoval nejednu kariéru a podnietil vznik mnohých celebritných impérií, napríklad aj Kardashian-Jenner. So zakladateľmi Kevinom Systromom a Mikeom Kriegerom vás chceme vziať do zákulisia tohto jedinečného start-upu. Budete svedkom toho, ako každé rozhodnutie, ktoré urobili, malo dramatický dominový efekt. Napríklad predajom Instagramu spoločnosti Facebook mu zaistili dlhovekosť, no zároveň pomohli gigantovi v oblasti sociálnych médií stať sa ešte mocnejším a impozantnejším v porovnaní s jeho konkurentmi. Po predaji spoločnosti ostali zakladatelia Instagramu rozčarovaní prospechárskou kultúrou rastu za každú cenu, ktorú presadzoval Facebook, a vzdorovali jej. Po určitom čase však zo svojich pozícií odišli. Systrom a Krieger si totiž uvedomili, že aj keď dosiahnete najvyššiu úroveň obchodného úspechu, nedostanete vždy to, po čom v skutočnosti túžite.