Prázdny
0,00 €
 
-13 %
Biznis marketing

Biznis marketing

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2024
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný marketing. Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Rastie ...
Bežná cena knihy: 19,99 €
Naša cena knihy: 17,39 €
Ušetríte: 13 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 272
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 165x240 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080906825
Rok vydania: 2024
Žáner: Marketing, manažment
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Odvetný úder
DeMille Nelson
13,60 €
Fun Card English: Have Got
autor neuvedený
11,70 €
Cesta pravého muže, brož.
David Deida
15,90 €
Balík (2.vydanie)
Sebastian Fitzek
17,90 €
Klaun Šalimar
Salman Rushdie
21,39 €
O knihe
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný marketing. Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Rastie počet vysokých škôl v Európe, v USA a Kanade zameraných na podnikanie, ktoré pridali do učebných osnov biznis marketing. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi, o inter-funkčných rozhodovacích procesoch, manažmente dodávateľského reťazca, elektronickom obchode a súvisiacich oblastiach. Dnes je biznis marketing chápaný ako dokonalý nástroj na preskúmanie špeciálnych vlastností trhov s vyspelými technológiami a na identifikáciu jedinečných výziev, ktorým čelia marketingoví manažéri v tejto oblasti.