Prázdny
0,00 €
 
-16 %
Udržateľnosť

Udržateľnosť

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2024
Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické ...
Bežná cena knihy: 22,99 €
Naša cena knihy: 19,31 €
Ušetríte: 16 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 320
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 165x240 mm
Hmotnosť: 530 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080908997
Rok vydania: 2024
Žáner: Obchod, podnikanie
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Around the World in Eighty Days
Verne Jules
11,14 €
Auta - Omalovánky A4
autor neuvedený
2,30 €
Harry Potter box 1 – 7: 20. výročie vydania
Rowlingová Joanne K.
94,25 €
Pexeso Natotata Morseova abeceda
autor neuvedený
0,00 €
Z protiľahlého brehu
Oleg Pastier
6,97 €
Karel Höger - Zlatá kolekce  - 4 DVD
autor neuvedený
16,44 €
O knihe
Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické a sociálne problémy, ktorým spoločnosť v čase klimatickej krízy čelí. Kniha opisuje tie najlepšie postupy a stratégie, ako môžu značky zmeniť svoju produkciu, distribúciu a marketingovú komunikáciu, aby boli viac ekologicky a sociálne udržateľné a zároveň aby si zvýšili dôveryhodnosť v očiach zákazníkov a zlepšili svoje finančné výsledky. Kniha obsahuje kapitoly: Klimatická zmena a značky, Udržateľnosť v marketingu, Vlastnosti udržateľnej značky, Stratégia udržateľnej značky, Hlavné aktivity udržateľnej značky, Udržateľné inovácie a udržateľný dizajn, Nové technológie podporujúce udržateľné značky, Ukazovatele výkonnosti udržateľnej značky, Komunikácia udržateľnej značky, Spolupráca a transformačné partnerstvá a Greenwashing.