Prázdny
0,00 €
 
-25 %
Mediácia v rodinnom podnikaní

Mediácia v rodinnom podnikaní

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2025
Mediácia ako vlajková loď alternatívnych riešení sporov podáva pomocnú ruku pri riešení špecifických tenzií a turbulencií, ktoré prináša rodinné podnikanie. Rodinné a firemné systémy sa totiž rozvíjajú odlišne a navzájom si konkurujú z pohľadu spravodlivosti. V rodinách by mala vládnuť rovnosť, inkluzívnosť ...
Bežná cena knihy: 18,90 €
Naša cena knihy: 14,18 €
Ušetríte: 25 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 238
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 322 g
Jazyk: SK Slovenský
EAN: 9788097350673
Rok vydania: 2025
Žáner: Ekonomika, právo
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
BEATLES  1964 US ALBUMS IN MONO
EMI OTHERS
347,29 €
Album vedut Království českého
August C. Haun
39,14 €
Atlas biblických rastlín
Barbara Szczepanowiczová
17,00 €
3D záložka - Beautiful
autor neuvedený
2,90 €
Navždy nebo jen na chvíli?
Šárka Šišková
23,03 €
Udržateľný rozvoj cestovného ruchu v horských strediskách
Zuzana Lencsésová
17,35 €
O knihe
Mediácia ako vlajková loď alternatívnych riešení sporov podáva pomocnú ruku pri riešení špecifických tenzií a turbulencií, ktoré prináša rodinné podnikanie. Rodinné a firemné systémy sa totiž rozvíjajú odlišne a navzájom si konkurujú z pohľadu spravodlivosti. V rodinách by mala vládnuť rovnosť, inkluzívnosť či starostlivosť a pojmy ako korektnosť alebo férovosť sa zvyčajne definujú tak, že všetci členovia dostávajú rôzne benefity rovným dielom. Podniky sa zasa riadia zásluhovosťou, selektivitou, subordináciou a akcentujú zisk, výkon, kompetenciu, zodpovednosť. Vybalansovanie týchto pozícií je výzvou, okrem iného, pre mediátora, rovnako ako jeho možná intervencia pri otázkach nástupníctva a generačnej výmeny. Prichádza totiž čas, kedy sa aj na Slovensku generácia baby boomerov, úspešných podnikateľov zo začiatku 90. rokov postupne dostávajú do seniorského veku a vzniká problém AKO a hlavne KOMU odovzdať svoj biznis. Podľa odhadov viacerých inštitúcií a podnikateľských združení majú na Slovensku rodinné firmy asi sedemdesiatpercentný podiel na celkovom biznise, ale asi len každá štvrtá má vyriešenú otázku generačnej výmeny a nástupníctva. Publikácia je určená nielen mediátorom a rodinným podnikateľom ako možným 'laickým' mediátorom, ale aj reprezentantom spolupracujúcich profesií (advokáti, psychológovia, ekonómovia, kouči...), ktorí asistujú rodinným podnikateľom pri zvládaní naznačených problémových situácií.