Mediální právo
Dátum vydania: 2007
Publikácia je zameraná na výklad základných právnych predpisov upravujúcich oblasť mediálneho práva, najmä vzťah medzi verejnoprávnou a súkromnoprávnou reguláciou mediálneho trhu a slobodou prejavu. Ponúka prehľad rôznych oblastí mediálneho práva, ako sú periodiká, elektronické médiá, regulácia reklamy a prienik ...
Bežná cena knihy: 18,32 €
Naša cena knihy: 15,02 €
Ušetríte: 18 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 303
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x206 mm
Hmotnosť: 390 g
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 9788073800338
Rok vydania: 2007
Žáner: Ekonomika, právo
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Publikácia je zameraná na výklad základných právnych predpisov upravujúcich oblasť mediálneho práva, najmä vzťah medzi verejnoprávnou a súkromnoprávnou reguláciou mediálneho trhu a slobodou prejavu. Ponúka prehľad rôznych oblastí mediálneho práva, ako sú periodiká, elektronické médiá, regulácia reklamy a prienik osobnostných, autorských a mediálnych práv.