Prázdny
0,00 €
 
-22 %
Čitateľ v druhom ročníku - Pracovné listy

Čitateľ v druhom ročníku - Pracovné listy

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2010
Čitateľ v druhom ročníku Pracovný zošit – sú pracovné listy k učebnici čítania pre 2. ročník ZŠ - Čítanke pre 2. ročník ZŠ – autorky M. Nosáľová, E. Dienerová, A. Hirková. a vychádza z požiadaviek ŠVP pre 1. stupeň ZŠ – ISCED 1 primárne vzdelávanie a je odporúčaná MŠVVaŠ SR. Čitateľ v druhom ročníku je zameraný ...
Bežná cena knihy: 1,82 €
Naša cena knihy: 1,42 €
Ušetríte: 22 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 64
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 210x297 mm
Hmotnosť: 180 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097044909
Rok vydania: 2010
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Miluju tě jak svý boty
Anna Tůmová
8,99 €
Rexík Zlobivý drak
Anna Sójka
0,00 €
Sean Tyas:  Degeneration
autor neuvedený
0,00 €
3D laboratoř Minisada
autor neuvedený
0,00 €
Prague and Central Bohemia
Martin
14,10 €
Je těžké být bohem
Arkadij a Boris Strugačtí; Martin Zhouf
0,00 €
O knihe
Čitateľ v druhom ročníku Pracovný zošit – sú pracovné listy k učebnici čítania pre 2. ročník ZŠ - Čítanke pre 2. ročník ZŠ – autorky M. Nosáľová, E. Dienerová, A. Hirková. a vychádza z požiadaviek ŠVP pre 1. stupeň ZŠ – ISCED 1 primárne vzdelávanie a je odporúčaná MŠVVaŠ SR. Čitateľ v druhom ročníku je zameraný na rozvoj čitateľskej gramotnosti. Účel a efekt pracovného zošita spočíva v práci žiakov, ktorým približuje čítankový text, a žiak tak mohol vniknúť do segmentov textu za predpokladu súbežného používania učebnice. Žiak tak ľahšie postrehne estetické, emocionálne, etické a myšlienkové posolstvo textu v celej komplexnosti, preto sa k nemu opakovane vracia. Po prvom prečítaní dostáva žiak úlohy zamerané na hlbšie preniknutie do textu. Obsahuje množstvo rôznorodých úloh, ktoré posilňujú aktivitu žiakov pri práci s textom a rozvíjajú jeho schopnosti porozumenia textu. Úlohy sú zostavené tak, aby mohli žiaci pracovať samostatne už od začiatku, i vo dvojiciach, i také, kde budú potrebovať pomoc vyučujúceho, aby sa vyhli nesprávnemu riešeniu. Postupne sa budú zdokonaľovať, až sa naučia pracovať samostatne a svoje riešenia si budú overovať v čítankovom texte. Pomoc dospelého pre menej rozvinutých čitateľov spočíva v zameraní pozornosti svojho zverenca na text, alebo na konkrétnu časť textu, v ktorej je odpoveď, prípadne riešenie úlohy. Dizajn pracovného zošita je veľmi atraktívny, farebný a obohatený o obrázky tak, aby žiakov zaujal. Zošit je obsahovo rozvrhnutý podľa tematických celkov čítanky.