Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Dátum vydania: 29.04.2016
Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov ...
Bežná cena knihy: 12,50 €
Naša cena knihy: 9,25 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 168
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081683947
Rok vydania: 2016
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
The Diving Bell and the Butterfly : A Memoir of Life in Death
Bauby Jean-Dominique
16,40 €
Po Česku III. - Místa s příběhy
Žmolík Václav
10,11 €
Ella Fitzgerald:  Sings Duke Ellington (The Studio -amp; Live Small Groups)
AMERICAN JAZZ CLASSICS
12,79 €
Elektřina v kostce A5
Václav Zemánek
22,80 €
O knihe
Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy. Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu). Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.