Prázdny
0,00 €
 
-24 %
Moderná biznis etiketa pre manažérov - 2. rozšírené vydanie

Moderná biznis etiketa pre manažérov - 2. rozšírené vydanie

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 01.12.2010
Ak sa knižka rýchle vypredá, môže to mať dve príčiny: vytlačilo sa jej málo, alebo čitatelia ju považujú za užitočnú. Druhé vydanie, na želanie čitateľov rozšírené o dve kapitoly, sa pridržiava pôvodného zámeru. Poukazuje na skutočnosť, že biznis etiketa sa v školách nevyučuje, hoci je preukázané, že imidž spoločnosti ...
Bežná cena knihy: 6,60 €
Naša cena knihy: 5,02 €
Ušetríte: 24 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 143
Rozmer: 125x200x10 mm
Hmotnosť: 162 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788097046606
Rok vydania: 2010
Žáner: Životná pomoc,psychológia
Typ: Paperback
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Zimní muži
Bugge Kold Jesper
19,14 €
21 príbehov o pirátoch
autor neuvedený
11,95 €
Aktualizácia I-1 2016
autor neuvedený
1,92 €
Výrobní a provozní management
Kavan Michal
23,26 €
Studentský batoh - Dark
autor neuvedený
70,45 €
Insolvenční zákon. Komentář
Oldřich Řeháček
116,55 €
Prostitútka
Sasková Lucia
10,90 €
O knihe
Ak sa knižka rýchle vypredá, môže to mať dve príčiny: vytlačilo sa jej málo, alebo čitatelia ju považujú za užitočnú. Druhé vydanie, na želanie čitateľov rozšírené o dve kapitoly, sa pridržiava pôvodného zámeru. Poukazuje na skutočnosť, že biznis etiketa sa v školách nevyučuje, hoci je preukázané, že imidž spoločnosti, podniku či firmy dnes viac ako kedykoľvek predtým určuje správanie sa jeho pracovníkov. A to tak medzi sebou, ako aj voči zákazníkom či obchodným partnerom. Nie sú to len výrobky, alebo výkony, ktoré vytvárajú -tvár- podniku, ale čoraz viac ľudia. Kto pravidlá biznis etikety neovláda, mal by sa ich doučiť. Vedieť sa primerane správať v každej situácii je profesionálne, nevyžaduje si mimoriadne náklady, no čoraz viac sa stáva kľúčom k úspechu. V úvode knižky sa nachádza test, v ktorom čitateľ môže zistiť, či sa vie správať podľa pravidiel biznis etikety, či sa s istotou dokáže pohybovať na klzkom parkete obchodnej kultúry a či má jeho komunikácia s obchodnými partnermi, ako aj kolegami, požadovanú úroveň. Otázky a odpovede v knižke sú rozdelené do 25 kapitol.