Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Budget Cut

Budget Cut

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2021
4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov. Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to: Nezmysly, prístup nedá sa, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Prvé tri budujú dôveru v marketing ...
Bežná cena knihy: 35,00 €
Naša cena knihy: 27,65 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 168
Väzba: Pevná
Rozmer: 135x210 mm
Hmotnosť: 275 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097394103
Rok vydania: 2021
Žáner: Marketing, manažment
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Pohádky na dobrou noc
Kolektív
9,05 €
Pogrom
Bohuš Chňoupek
2,95 €
ROTO STAVEBNICE - Maxi FARM 255 dílků
autor neuvedený
23,45 €
The Man without a Face
Gessenová Masha
18,75 €
Palm pro manažery i fanoušky
Jindřich Klásek
0,00 €
O knihe
4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov. Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to: Nezmysly, prístup nedá sa, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Prvé tri budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o inovácii, ktorá zvyšuje hodnotu marketingových investícií (a zároveň znižuje šancu, že vám prácu vezme robot).